Vis enkelt innlegg
Gammel 01-06-09, 17:48   #40
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Slanking the hard way, eller bruker dere slankemidler

Opprinnelig lagt inn av Hillelille, her.

Tror ingenting på slankemidler. Det eneste jeg tror på er sunt kosthold i kombinasjon med mosjon.

Jeg vet at mange her tror på lavkarbo som utelukkende faktor i vektnedgang, men for å være helt ærlig - å gå ned f.eks 10 kg på ett halvår med lavkarbo er faktisk lite i forhold hva det ville vært om man i tillegg trimmet litt. Å tro på trening som utelukkende faktor er også etter min mening tullete. Det må være kombinasjon mellom disse for å lykkes. Og mer trim er aldri noen dårlig idè.

Karboblokker, fettblokkere osv er bare vas, spar pengene. Reductil er vas, spar pengene, appetitten reduserer seg selv med godt kosthold.

Nå er det faktisk mange som ikke ER i den sitasjonen at de klarer trimme så mye...

Og for de andre?? Tvert imot sier jeg... Pappa har gått ned 20 kilo ved å ta karboblokker...

Men både han og jeg er skjønt enige om at selve kaboblokkerne virker nok ikke, men det at det blir et regime funker... Man blir mer bevist på hva man spiser...