Tråd: Helg borte?
Vis enkelt innlegg
Gammel 01-06-09, 12:23   #9
Zhadra
Seniormedlem

Zhadra sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 54
Zhadra har en fantastisk aura rundt segZhadra har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Helg borte?

Ah, jeg kjenner meg veldig igjen, og følger med på denne tråden for å se om jeg får noen flere gode tips! Vi skal også til svigers en uke i sommer, og de har ikke særlig forståelse for å spise annerledes enn de er vant til. Merkelig nok er de fulle av beundring for en nabo som har spist seg ned i vekt og bort fra diabetes 2 ved å følge lavkarbo-kosthold. Jeg ønsker ikke å lyve på meg en diagnose jeg ikke har, men det er litt fristende... Selvfølgelig burde jeg si klart ifra at det er sånn jeg spiser, og ferdig med det, men det er ikke alle kamper man orker å ta, for å si det slik.

Uansett, jeg har tenkt å bake protein-muffins og ha med som "nødmat". Som Imse sier, man MÅ jo ikke spise kake, selv om det er veldig fristende. Og så får jeg prøve å spise minst mulig av brød/poteter/ris etc. Heldigvis er det som regel masse masse fisk på menyen (selvfisket), så jeg kan spise mye av den og mindre av tilbehøret.

Min journal Min blogg
Zhadra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon med litt mer fett / LCHF med litt mer grønnsaker Svar med sitat