Vis enkelt innlegg
Gammel 16-04-05, 20:35   #8
Muskat
Seniormedlem

Muskat sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Uren Luren Himmelturen
Muskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastisk

Når jeg fant den riktige dietten og spiste slik at jeg begynte å gå ned i vekt, da viste deg seg veldig fort at det hjalp å trene. Jeg satset på minst 30 minutter enten å gå raskt eller 30 min på ergometersykkelen 5 ganger i uka. Når jeg klarte å holde dette programmet gikk jeg dobbelt så fort ned i vekt som når jeg ikke gjorde det.

Nå har jeg nesten nådd ned til en normal BMI, og jeg går ikke ned i vekt lenger. Dermed er det med trening ikke lenger knyttet til forbrenning og slanking, men til det å holde energien oppe og klare å få kroppen til å fungere. Samtidig former jeg den litt også - jobber (veldig forsiktig, har så lett for å få belastningsskader) med bredere skuldre og fastere armer. Jeg tror det virker, jeg har ikke gått ned i vekt i det hele tatt det siste året, men folk fortsetter å kommentere at jeg må ha slanket meg veldig i det siste! Sannsynligvis er kroppen bare blitt litt bedre balansert, med bredere skuldre og dermed tilsynelatende smalere midje.

Muskat

Muskat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Montignac Svar med sitat