Vis enkelt innlegg
Gammel 31-05-09, 17:30   #38
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Slanking the hard way, eller bruker dere slankemidler

Reductil er en av tingene jeg har prøvd før jeg tilfeldig dumpet borti dette forumet.

Jeg hadde så og si ingen effekt slankende de første 3 månedene og sluttet. Prøvde en runde til, samme resultat.
Så oppdaget jeg at de ikke skal brukes sammen med antidepressiva. De opphever virkningen av hverandre eller noe sånt! Jeg brukte antidepressiva mot smerter og skjønte jo plutselig hvorfor jeg hadde hatt det ikke så bra en stund.

Like før jeg kom bori lavkarbo prøvde jeg for siste gang! Mistet totalt evnen til å sove og ble nok en gang så hard i magen at en fødsel var behagelig til sammenlikning!

Nei, det eneste som ble slankere med Reductil her i huset, var lommeboken min, og den trengte så absolutt ingen slankekur!