Vis enkelt innlegg
Gammel 31-05-09, 12:39   #6
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Babyboo, Ross og Mistral: så kult! :)

Opprinnelig lagt inn av Pocahontas, her.

Slik som det pleier å være, er jeg forhåpentlig i lys ketose onsdag kveld...

Bare for å bryte inn med noe, fargen på stixsen har ikke noe å si. Mørk lilla stix kan dog tyde på for lavt væskeinntak, ellers spiller det ingen trille om stixen er rosa eller lys lilla, du er i ketose åkke som.

Jeg har som mål å gå ned 4kg i juni, 5kg på en måned er for høyt mål, for jeg kan da ikke bestemme hvor fort kroppen vil gi slipp på kiloene, det fikser den sjøl Men jeg kan godt være med og legge igjen rapport hver uke, om jeg får være med selv om jeg ikke tenker mere enn 4kg i måneden ( jeg skal ned 60 altså ).

Hva jeg skal spise i løpet av denne uka, det aner jeg ikke, jeg spiser etter innfallsmetoden Men jeg har kjøttdeig, div. krydder til å lage tacosalat, laks, creme fraiche, egg, spekeskinke, majones, og masse grønnsaker.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat