|
Sv: Slanking the hard way, eller bruker dere slankemidler
Opprinnelig lagt inn av Linda63mod, her.
Jeg har drevet med lavkarbo siden januar i år og gått ned totalt 4 kg - og opp igjen 3 to ganger - p.g.a. selv-valg (konfirmasjon, reise). Men; er det noen som har erfaring med Reductil SAMTIDIG med lavkarbo?
(Jeg er i ketose nå, men "raser" ikke ned i vekt, slik som man leser om at andre gjør... det går så sakte... og når jeg da en gang skeier ut med brød eller pizza - så går jeg opp igjen det som jeg har gått ned)
Takknemlig for svar. 
Reductil el.l. har jeg ikke prøvd, og har heller ikke tenkt å prøve, det er svindyrt og jeg har mere tro på strikt lavkarbo.
Nå vet ikke jeg hvor mange ganger du har skeiet ut siden januar, men å skeie ut feks en gang i måneden kan nok ødelegge mye.
Det går fint an å være i ketose uten å gå ned i vekt, at man er i ketose betyr ikke at man spiser helt riktig egentlig. DU kan være i ketose og spise for lite fett, og fett er viktig for å lykkes tror jeg.
Jeg raser heller ikke ned i vekt og jeg skal ned minst 60kg. Jeg begynte siste uka i mars og har gått ned 5kg og da har jeg spist strikt hele veien og spist masse fett. Jeg har hatt en sprekk, og da spiste jeg litt sjokolade og en liten porsjon grov spaghetti.
Kanskje du først og fremst skal se på hva du spiser og kanskje skrive ned her hva du spiser slik at noen kan se om det er noe du gjør galt. Medlemmene her inne sitter med enorm kunnskap og ikke minst erfaring.
|