|
Sv: Er litt skuffet jeg... Kan noen bidra med svar som muligens kan oppmuntre meg!?
Opprinnelig lagt inn av Jente 1980, her.
4: Frokost, 2 egg og 60-75 g bacon ca, eller en halv omelett med fløte pepperoni og ost. (totalt 4 egg.) Lunsj: salat ml 85-100 g og innimellom litt agurk, blomkål, sukkererter, tomat i tillegg, og kylling, bacon, ev. fetaost. Prøver å variere mye på salaten... Innimellom karridressing, el hvitløksdressing, olje og vineddik. Middag: 200 g laksefilet, 100 g broccoli, 70-100 g rømmesaus, eller kjøttdeig fløte, litt creme fraishe gratinert i oven med broccoli. Kvelds: hm... Litt forskjellig, salat igjen, egg, baconcrisp spiser jeg endel av.
Hei Jente! Synes du spiser for mye salat jeg, og for lite fett kjøtt. Laksefilet er jo veldig magert? Kanskje noen flere koteletter i løpet av dagen hadde vært susen? Jeg spiser primært fett kjøtt (-og hurra, det er grillsesong!) til minst to av dagens måltider, salatgreiene er bare pittelitt attåt, litt tilbehør. Max 2 dl salat pr måltid hos meg da. Jeg går ikke ned hvis jeg spiser for lite animalsk fett.
Opprinnelig lagt inn av Jente 1980, her.
...og noen sjokoladebiter, mørk cavalier....
Oops! Dette kan helt klart bremse nedgangen din kraftig. Dette kan ihvertfall ikke jeg spise.
Drikker du nok vann? Du SKAL drikke minst 3 liter i døgnet hvis ikke vil ikke denne typen fettforbrenning fungere optimalt. Det å brenne kroppsfett er en kostbar prossess for kroppen; den trenger mer vann enn til karboforbrenning.
Nic.