Vis enkelt innlegg
Gammel 28-05-09, 22:52   #81
Ivory
Seniormedlem

Ivory sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Hedmark
Ivory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlys

Sv: Mensblødninger

Jeg har opprinnelig en normal mens. Har brukt p-piller tidligere, byttet til vanlig spiral senere og fikk da kraftigere mens. Var litt lei å måtte bruke nattbind i et par døgn av mensperioden, og fikk satt inn hormonspiral. Mistet da mensen helt, og hadde ikke mens på 4 år. Tidligere i år fikk jeg den fjernet pga jeg hadde hørt at det kunne være vanskelig å gå ned i vekt pga den, og fordi jeg ikke helt likte at kroppen ble påvirket av hormonene i den. Fikk satt inn en vanlig spiral igjen, og fikk beskjed om at jeg kom til å få en slik mens jeg hadde hatt tidligere med vanlig spiral. Den første var litt mindre enn vanlig. Jeg begynte på ketolysekuren, og fikk mens igjen til vanlig tid, men da ble den slik den hadde vært tidligere (altså litt kraftig). Nå har jeg fått mens igjen, til vanlig tid, mken du verden så mye jeg blør! Må bruke nattbind hele tiden nå... Leser denne tråden med grøss og gru - det kan da ikke være tilfelle at jeg nå kanskje kommer til å ha mensen sammenhengende i flere uker??? Hva er det egentlig som skjer da???

Ivory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat