Vis enkelt innlegg
Gammel 28-05-09, 15:20   #14
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Slanking the hard way eller bruker dere slanke middler

Opprinnelig lagt inn av grønn, her.

For meg funket ikke lavkarbo i det hele tatt...

Jeg ga opp, klarte å holde vekten uten å gå verken opp eller ned en god stund. Så fikk jeg reductil av legen. Følelsen av å slippe å en stadig sultfølelse, og rask oppnåelse av metthet, samt opprettholde og til og med kanskje øket forbrenningen, har gjort at jeg har gått ned mye på relativt kort tid.

Til dere alle som nærmest fordømmer oss som prøver slike metoder, og sier f.eks. at vi kommer til å legge på oss igjen så snart vi slutter med pillene, vil jeg bare si: Ditto !!! Det gjør dere også når dere slutter med lavkarbo !

Når eller mens man når ønsket vekt, så må ALLE uansett måte man har slanket seg på, endre kosthold og treningsvaner, det gjelder ikke bare alle andre kurer enn lavkarbo.

Jeg er klar over at dette er et lavkarbo-fellesskap, men jeg synes man kan være litt forsiktig med å uttale seg negativt om andre metoder. Det er, om dere liker å høre det eller ei, omstridte meninger om dette kostholdet.

Det kommer jeg aldri til å slutte med. MIN kropp har det bedre uten stivelse og sukker

Så enig så enig

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat