Stå på Carisma! Synes du er flink jeg. Det er jo ikke den ene isen og de lusne små 700 grammene vi trenger å henge oss opp i. Vi er jo her. Her. Idag. Nå. Og vi spiser sunn mat som er bra for oss. Som gjør oss friske. Synes det er et lite mirakel i seg selv jeg. Er så takknemlig for at jeg fant ut om lavkarbo, at jeg snublet over en løsning som kan gjøre meg både slank, frisk, blid og glad. Hvis det kan være til noen trøst så driver jeg og hopper opp og ned på de samme tre kiloene hver uke jeg. Er ferdigslanka forsåvidt, og prøver å stabilisere. Synes det er ganske vanskelig. Nå driver jeg og prøver meg frem med ulike matvarer for å finne ut hva jeg kan tåle. Usj, vanskelig. Men heldigvis har jeg spist lavkarbo såpass lenge at jeg kjenner ganske fort på kroppen hva jeg ikke tåler. Kjenner det i løpet av et par timer liksom. Så det er jo bra. Dessuten er jeg i den heldige situasjon at jeg driter i den såkalte "bikinisesongen". Hvilken SESONG?! Her i trøndelag er det snakk om to-tre dager, max. Og da kan jeg finne på noe annet. Sender deg litt sånn kjære Carisma. Og hurra'er litt i samma slengen, for vårt nye og friskere liv.