Vis enkelt innlegg
Gammel 27-05-09, 18:55   #66
elian
Stressa 4-barns mor

elian sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 47
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: Er det noen som har prøvd Alli (slankepille)?

Opprinnelig lagt inn av Liv:), her.

Ja, selvsagt. Jo lenger man bruker dem, jo verre er det for kroppen. Jeg kan godt forstå at folk vil bruke noe sånt noen få uker, f.eks. for å få en kickstart. Skjønner godt at synlige resultater hjelper på motivasjonen. Men synes det er trist hvis det å bli slank er så viktig at det overgår alt annet, spesielt når det finnes sunne måter å gjøre det på.

For det første så har jeg prøvd "den sunne måten" i snart ett år nå, uten hell. For det andre så skal jeg kun bruke Alli i 4 uker. For det tredje så har jeg ikke sagt noen gang at jeg ikke spiser karbo, og driter ut alt fett.

Jeg spiser begge deler i begrensede mengder. Har mer enn nok energi og driver ikke med sulting

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat