|
Sv: Er det noen som har prøvd Alli (slankepille)?
Opprinnelig lagt inn av elian, her.
Jeg regelrett DRITER FETT, for å si det rett ut. Ren olje som ikke går an å skylde ned i do en gang! Men jeg har ikke magesmerter, må ikke så veldig ofte på do, ingen problemer med å holde meg og har ikke "gas" som det står at man kan slite med.
MEN, jeg har jo merket at når jeg tror jeg bare må tisse og sitter på do å slipper en promp, så er jeg ofte glad jeg ikke slapp den prompen i buksa, for å si det sånn 
Jeg brukte Xenical for noen år siden og jeg spiste da veldig lite fettholdig mat. Allikvel fikk jeg de bivirkningene du nevner over her, og det kunne virkelig ikke falle meg inn i måneskinn å prøve dem igjen. Ikke engang i form av Alli som har halve dosen.
Det hemmet meg sterkt sosialt. Jeg ble så usikker og om jeg måtte slippe litt gass så måtte jeg finne en do, jeg kunne rett og slett ikke la det gå i trusa. De ble ødelagt, umulig å få rene, selv ikke i zalo. For all luft hadde med seg bittesmå oransje fettperler. Og om jeg måtte bæsje så hadde jeg helt angst for å gjøre det andre steder enn hjemme, for doen ble jo helt oransje etterpå. Jeg husker jeg regelrett ødela dobørsten (knalloransje) hos min svigerinne og da måtte jeg jo fortelle hvorfor, det var pinlig! Og for ikke å snakke om den speseille lukta. Metallisk på en måte. Jeg holdt meg helst hjemme og begynte å bruke truseinnlegg i tilfelle ufrivillig luftavgang. Og etter 3 mnd sa jeg :ALDRI MER!