|
Sv: Er det noen som har prøvd Alli (slankepille)?
Opprinnelig lagt inn av fjanni, her.
Det jeg synes var så fint med Lavkarbo-forumet FØR var at ingen kranglet spesielt mye (iallefall sånn jeg oppfattet det) om hvilken vei man valgte å ta til en slankere kropp. .
Kaller du dette krangling?
Det er ikke vanskelig å se via flere tråder her at det virker som noen her inne har tenkt å prøve å kutte ut både alle karbohydrater/spise veldig mye fett og ta denne pillen. Det er farlig, og om du kaller det kranling at folk bryr seg nok om et totalt fremmede menneske på internett, til å opplyse om det som faktisk er fakta, har du et noe skrudd syn på hva som er krangling.
Hvis du vil ødelegge kroppen din og forbrenningen din fullstendig, så go a head, jeg ligger ikke våken om natten av den grunn. Dette er ingen hat/sverte-kampanje, jeg synes det er stort sett greit å spise sånne piller hvis man har et kosthold som fremdeles gir kroppen energi å nyttiggjøre seg av. Lavkarbo kombinert med dette gjør ikke det, og det er sant at du likegodt kan sulte.
Hvis du er interessert i å høre erfaringer fra noen som har gjort nettopp det - spist sånne piller uten å gi kroppen andre ting å få energi og næring fra, så kan jeg gjerne fortelle. Jeg har nemlig gjort det, og kan garantere deg at bivirkningene av det vil du IKKE ha!

|