|
Sv: Økonomi på lavkarbo
Takk for tips! Var mange gode forslag her, men allerede fra før følger jeg mye av det dere foreslår. Vi handler inn 1-2 ganger i uka, for å spare penger. Benytter oss også av Go'helg tilbudene, og handler det meste på Kiwi. Er veldig prisbevisste fra før. Ang. diverse fett-produkter, så spiser jeg også moderat med fett, så nytter ikke å kjøpe inn fløte osv i store kartonger for min del. Vil ikke rekke å bruke det før det er gammelt.
Godt å høre at mange her inne ikke bruker alt fra helsekosten, ble litt svett i trøya da jeg så veldig mye om helsekostprodukter, for det er jo ikke akkurat billig, hehe. Men jeg tenkte egentlig mest på at veldig mange lager middagsaktige frokoster og lunsjer, og middag er jo dyrere enn et par knekkebrød med gulost.
Greit nok at man ikke spiser godis, potetgull og alt sånt, men jeg har aldri spist så mye at det er snakk om tusenlapper å spare i mnd på det altså.
Ang. gutten min, så kan ikke han spise alt hva jeg spiser på en stund enda, uten at jeg vil gå så mye mer inn på hvorfor her.
Vi har veldig mye andre utgifter utenom mat også, så jeg er veldig spent. Men som dere skriver, så er det kanskje mest i starten det virker så dyrt. Når jeg raider oppskrifter her og får lyst å prøve "alt" 
|