Vis enkelt innlegg
Gammel 26-05-09, 19:47   #13
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Økonomi på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av agathe85, her.

mitt tips; hver helg er det tilbud på kjøtt på kiwi - go`helg tilbud eller noe i den duren. Får kjøpt svinefilet, etc til 14 kroner - kjøp masse

15 kroner. Jeg kjøper stort sett alltid de produktene, de er helt fantastiske. Til tross for prisen så er filetene STORE og saftige, skikkelig luksusvare. Jeg serverte laksefiletene i en familiemiddag, og alle var henfalne, noen spurte faktisk om det var Salma-laks.

Har halve frysen full av Kiwi-svinefilet nå, og gleder meg til å se hva som kommer på fredag. Man må være tidlig ute når det er kjøtt, for de blir FORT utsolgt. Jeg var på en Kiwibutikk for å kjøpe pepperbiff en fredag kl. 14, da var de allerede tomme. *dåne* Men laksen pleier å ligge litt lenger. Heldigvis, for av de Kiwiproduktene jeg har smakt så kommer den desidert best ut.