Vis enkelt innlegg
Gammel 26-05-09, 16:41   #2
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Økonomi på lavkarbo

Jeg kjøper ikke noe på helsekost, er uføretrygda og har en arbeidsledig mann og 3 barn under 6 år. Jeg må kjøpe billig, og jeg lever bare på kjøtt, fisk, fett og litt salat. Jeg kjøper den billigste salaten, litt agurk, smør ( ikke noe kvitseid, bare tine.)tunfisk på boks (billig, billig! ), raider rema1000 for kjøtt med nedsatt pris osv.
Det går an! Har de 10 pakker kjøttdeig på rema til halv pris, så kjøper jeg de, og da har jeg spart 150kr! Jeg har stor fryser da

Mye man kan spare på, gutten din kan vel spise mye av det samme som deg, trenger i allefall ikke fòres på dyr ferdiggrøt om du gjør det.. Barn trenger skikkelig næring, og du kan fint lage middag til dere begge, om han spiser litt fast føde nå ( ser han er 9mndr), bare pass litt på saltet.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat