Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-09, 12:29   #146
Mistral
Medlem

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Paris
Mistral er på en erverdig vei

Sv: Dette funker jo ikke?

Opprinnelig lagt inn av Jonblund, her.

Jeg er ingen ekspert altså, men jeg synes kanskje det er litt mye proteiner. Jeg kan bare ta meg selv og jeg fikk stillstands med for mye proteiner.

En annen ting som jeg kan anbefale er og lese boken til Atkins. Der står det godt forklart hvilke produkter som har mest innvirkning på kroppen. Husker ikke navnet på den stigen.

Jeg er enig med deg – jeg syns også jeg spiser for mye proteiner. Jeg laget en egen tråd om det (her) og fikk få forslag til alternativer, men mange synspunkter på at spørsmålsstillingen var irrelevant. Da jeg gikk ned 12 kilo i 2007 spiste jeg nesten bare proteiner, og det funket jo – men kanskje er kombinasjonen mye proteiner og mye fett uheldig??

Jeg er fortsatt interessert i alternativer til kjøtt og fisk – jeg er glad i både avocado og paranøtter, men jeg kan nesten ikke leve utelukkende på det heller.

Jeg skal se om jeg får tak i boka til Atkins.

Opprinnelig lagt inn av Areola, her.

Mistral;
Tar du noe medisiner/er du helt frisk for øyeblikket?
har du sjekket stoffskiftet ditt?

Så vidt meg bekjent er alt i orden med helsa. Jeg har ikke målt stoffskiftet, men har ingen grunn til å tro at det er noe i veien med det. Lavkarbo pleier å funke.

Mistral er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat