Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-09, 10:20   #124
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Dette funker jo ikke?

Opprinnelig lagt inn av Eva65, her.

Og til Imse, i et sitat her på forumet til meg sier du og flere at dette er sulteforing og at du spiser minst 3000 kal om dagen .
Jeg svarte deg da at skulle jeg spise det ville jeg bare fortsette å ese ut og det er ikke derfor jeg går på denne kuren, men for å gå ned.

Tror du får lese tråden en gang til. For jeg har aldri sagt eller ment at du sultefòrer deg, men at jeg synes det høres ut som veldig lite med 1200kcl hvor bare 75g kommer fra fett når du spiser hele 110g protein i forhold. Og jeg sier også at om dette fungerer for deg, så er det flott, men vær klar over at dette ikke fungerer på majoriteten her inne.
Jeg vil bare frem til at lavkarbo med ketose er en høyfettsdiett og ikke lavkaloridiett.
Det er ingen her som har angrepet deg, men kommet med innspill om hvorfor vi andre må spise mere fett.

Jeg synes det er flott at du kan klare deg på 60% fett, nærmere 35% protein og 5% karber ( diett.no regnet ut dette forholdet og oppgav 1185kcl på maten du oppgav tidligere), jeg får stillestand i vekten av det.

Vær bare åpen for at folk kan sitere deg bare for å si at:det der funker ikke for meg.

Jeg synes også det hardt å ta i å si at du sultefòrer deg, så derfor har jeg ikke sagt det, kun at jeg mener at det virker til å være litt lite kalorier.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat