Vis enkelt innlegg
Gammel 24-05-09, 23:13   #98
nalana
Seniormedlem

nalana sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: De siste kiloene - Chunky burning fat

Her er min første dagsmeny. Den passer sikkert ikke for alle, men for meg som er noen og nitti kg og ganske aktiv tror jeg den passer fint. Mosjonerer 1 1/2 time hver dag.

Dagsmeny med 2449 kalorier, 215.1 gram fett , 9 gram karber og 114.6 gram protein

Frokost:
Kaffeshake: (ristes)
creme fraish 25 gram,
1 egg,
2 ts instant kaffe (gjerne uten koffein)
ca 2 dl vann

Lunsj:
Te med 10 gam rapsolje,
250 gram laks stekt i smør
25 gram rømme

Middag:
Svinekotelett 200 gram stekt i smør
25 gram rømme
+ 1 ss olivenolje (tror jeg tar den ss rett i munnen)

Kvelds:

1 Kokt egg med 75 gram mørpølse og 25 gram majones

50 gram baileyssjokolade som gjerne må fordeles utover dagen.

Sjokoladeoppskriften ligger her på forumet. Tråden heter "geniale sjokoladebiter".

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste

Sist redigert av nalana : 26-05-09 kl 14:01. Årsak: hadde en liten regnefeil (forskjellen mellom 70 og 86 % premium)
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat