Vis enkelt innlegg
Gammel 24-05-09, 22:48   #99
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Dette funker jo ikke?

Opprinnelig lagt inn av Eva65, her.

Hallo.
Jeg har aldrig sagt at jeg lever på 1000 kal om dagen. Jeg lever på 1150 TIL 1200 KAL. Skjønner ikke hvad du får slike tall fra .Se på matlisten min så ser du det . Der står det også 76 GR FETT IKKE 50 SOM DU SKRIVR .Du har en regnemåte som er helt utrolig og din egen fantasi og villeder mange her inne.
Les hvad jeg skriver og hold deg til det. For du kommer med litt for mye galt.
Du må holde deg til fakta.

Ja, da spiser du i allefall mere enn 50g fett om dagen, eller mere enn de oppgitte grammene med proteiner. Om man ser på regnestykket som er gjort over her, så blir jo de tallene du oppgav til Torkil 1000kcl + - Jeg ser du har endret innlegget der det sto 50-75 g, og jeg vet du skrev det, for det er ei som qouta deg. Men dette trenger vi ikke krangle om, og roping er helt unødvendig.

Men kaloriene bryr vi oss ikke om, jeg stusser heller på fordelingen, for jeg kan ikke skjønne hvordan man får riktig fordeling med halvparten så mye fett som protein ( i gram ).. De fleste av oss andre må jo spise like mange gram fett som protein for å ende opp på 70-75%fett.

Jeg har ikke en utrolig regnemåte, tror faktisk de fleste her regner som meg.

Selv om vi er på forum ogskriver, så trenger vi ikke å rope og krangle, jeg hadde aldri gjort det i virkeligheten.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat