Tråd: Pilates
Vis enkelt innlegg
Gammel 15-04-05, 22:25   #38
boble
Seniormedlem

boble sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Hvor: buskerud
Alder: 52
boble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt av

Vil bare nevne,at nå har jeg trent pilates 4 ganger. En runde grunnleggende stabilisering + overkropp og bein.
Og jeg merker det godt! Har blitt stiv fra første gang. Dette er effektivt!!! Topp trening uten å bli svett,engang.
Er superfornøyd. Har brukt en bok nå i første omgang,mens jeg venter på DVD'ene mine.
Syns det funker bra. Men det er nok lettere å få til øvelsene når man ser hvordan det gjøres.
Denne boka bruker jeg,og det er en beste jeg fant for sånne grønnskollinger som meg:

FS bokomtale:
Boka tar for seg hovedprinsippet som underbygger alle Pilates-øvelsene, nemlig grunnleggende stabilisering. Det dreier seg om ei gruppe øvelser som fokuserer på mage- og ryggregionen som kroppens senter og som bygger skjelettnær styrke. Har register. © FS Informasjonstjenester