|
Sv: Magefettet som ikke vil bort
Opprinnelig lagt inn av Nicpins, her.
Ikke for å være krass eller tråkke deg på tærne, Gundrosen, men sånne kommentarer som dette gjør MEG utrolig provosert. Det at skikkelig hardtrening funker på alle er noe forbanna stort sprøyt. JEG trente nemlig fem dager i uka, både på treningssenter og hos fysioterapaut, med individuelt oppsatt program og egen personlig trener, i FIRE MÅNEDER, og gikk ikke ned et eneste lite gram. Ikke følte jeg meg noe bedre heller, forresten.
Både treneren og fysio'n var helt på gråten til slutt, og ba om unnskyldning og var helt søkkandes forvirra, for de skjønte ikke at det var mulig.
Etter jeg begynte på lavkarbo har jeg stort sett ligget på sofaen, spist baconcrisp med bearnaisesaus og rast ned i vekt. 40 kg på 18 måneder. Har ikke trent et sekund. Den treningsopplevelsen ble så negativ for meg, både for kropp, psyke og selvbilde, at dithen skal jeg aldri igjen. Tenk å måtte oppleve å bruke så mye tid, krefter, blod, svette, tårer og energi på noe som "garantert" funker på ALLE, og så funker det tydeligvis IKKE på deg...?!
Nei. Trening funker ikke for ALLE.

Dette var veldig trist, at man bruker så mye Tid og Energi på noe som ikke fungerer. men Alle regler er dessverre også med unntak. men på generell basis så tror jeg at "alle" har godt av et aktivitetsnivå der man bruker kroppen.
|