|
Sv: Dette funker jo ikke?
Opprinnelig lagt inn av Mistral, her.
Her var det blitt mye å svare på, gitt! Jeg tar det litt kjapt:
- matlista jeg la inn var det jeg hadde spist før middag, så jeg spiser definitivt mer i løpet av en dag enn det jeg la inn!
- jeg spiser mer enn nok protein (typisk 200 gram pr dag), jeg ønsker egentlig å redusere proteininntaket
- jeg leser innholdsfortegnelsen og spiser ikke bacon med sukker eller annen luremat
- jeg stresser ikke, jeg bare lurer på hvorfor det ikke skjer NOE
Kan du ikke gå lenger fram å se på matlista mi ,kansje du kan bruke noe av det , den blir hvertfall jeg mett på å går ned. Ifølre både Fedon (leser boka hans nå om dagen, skal gå over til den når jeg er ferdig med ketolyste kuren. men ifølge den spiser du alt for mye proteiner. Ibøkene til både Torkil og Fedon står det 1 til 1,2 gr protein pr kroppsvekt,er du veldig aktiv kan du bruke 1,2 gr kansje litt mer ettersom mye aktiv.
Jeg er ikke aktiv å bruker 1gr protein pr kilovekt Og så bruker jeg 60 til 70 gr fett og 15 g karbo, men etterhvert som jeg går ned reduserer jeg jo litt på proteiner og fett. Skal også prøve å øke karbo til 20 gr om en uke , er jeg i ketose fortsatt med det står jeg der.
|