Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-09, 20:51   #55
Impulsiw
Seniormedlem

Impulsiw sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 58
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Folk er så rare

Opprinnelig lagt inn av Max, her.

Jeg fikk mange komplimenter jo mer jeg gikk ned i vekt, og det tok lang tid før jeg lærte meg å takle det. Jeg fikk sjelden kommentarer for at jeg var pent kledd, så bra ut osv når jeg var stor.

Dessverre er det noen få som tydeligvis synes jeg har blitt et bedre menneske som slankere, og jeg har ved et par anledninger uttrykt at jeg faktisk er den samme personen innvendig. Jeg var da minst like bra nok for dem før, som jeg var 25 kg mindre.

Det høres ikke godt ut å føle at man ikke har vært "god nok" som overvektig. Må innrømme at jeg aldri har oppfattet at noen synes det om meg. Ikke venner og venninner i alle fall. Har alltid følt meg respektert - tykk eller tynn. Selv om jeg sikkert ikke stiller på første klasse hvis jeg skulle måtte finne meg en ny partner..

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat