Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-09, 20:14   #52
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Folk er så rare

Opprinnelig lagt inn av Impulsiw, her.

Har selv gått ned fra 95 kg til 63 kg en gang. Mange sa "gud så tynn du er blitt, nå må du ikke bli tynnere". Men det tok jeg meg ikke nær av i det hele tatt. Tvert imot, jeg tok det som et kompliment, endelig fikk jeg ros for all jobben jeg hadde lagt inn. Klart jeg tok meg bedre ut som slank enn som tykk. Har observert flere venninner som har tatt av en del kilo, og de blir mye flottere å se på. Synes ikke det er noe å stikke under en stol. Ikke at folk synes overvektige er stygge å se på, men klart det hjelper på utseende å gå ned i vekt. Klærne sitter bedre og man ser generelt bedre ut.

Så for mitt vedkommende må folk godt øse over meg med komplimenter når jeg går ned!

Det er akkurat sånn jeg også tenker. Full forståelse for at ikke alle takler å høre det eller er enige, men jeg vet med meg selv at JEG er mye, mye finere nå enn som sykelig overvektig, så jeg blir bare glad når folk sier det for jeg vet de har rett og at de mener det godt.

Det er jo dessuten litt dumt om man skal gå rundt og være redd for å gi folk komplimenter fordi alt skal misforstås. Gravide er jo også ofte hårsåre sånn; om man sier "oj så stor du er blitt, nå har du vel ikke lenge igjen" så er det svært få som faktisk mener at man er blitt feit. Allikevel blir man sur. Jeg blir egentlig litt paff jeg, av hvor snurte folk blir av kommentarer som man innerst inne vet menes godt.