|
Sv: Magefettet som ikke vil bort
Om du leser hele tråden så håper jeg du ser motsigelsen i det du akkurat sa. Forskjellen er jo at jeg respekterer at dere er fornøyde med dere selv, bare at jeg ikke klarer det selv. Mens dere prøver å pushe deres synspunkt på meg. Det eneste jeg har prøvd å gjøre er å opplyse dere om at ikke alle i samfunnet tenker slik som dere gjør her på forumet. Samfunnet er mye mer kritiske i forhold til overvekt og kropp enn det dere tydeligvis er her inne. Det har jeg fått opplevd av egen erfaring. Og det er en grunn til at overvektige blir mobbet på skolen. Jeg synes absolutt at folk skal få trene og spise sunt for å få en bedre kropp om de vil, om dere er fornøyd med deres egen kropp så er ingenting bedre, men respekter at andre ikke er det.
*Edit, om du ser helt tilbake til første post så var trådstarter tydeligvis ikke helt fornøyd med kroppen sin, og ville gjerne fikse litt opp på den, hvem er da egentlig dere som tror dere kan komme her å si at hun skal være fornøyd? Hvis hun vil forbedre kroppen la henne nå for helvete gjøre det, ikke kom med noe bullshit om at alle er like innvendig og at hun burde være fornøyd slik hun er nå. Folk tenker forskjellig, og noen har større trang til en finere fysikk enn andre, om enn det kun gir en overfladisk selvtillitt. Jeg er 100% sikker på at hun vil føle seg bedre om magefettet forsvinner, jeg har gjort det selv og føler meg ubeskrivelig mye bedre.
@Photo, Kjenner meg godt igjen i hele posten din, eneste er nok at jeg som gutt sikkert fikk litt mer fokus på å bygge muskler og dermed også litt mer fokus på hvordan kroppen ser ut, men jeg kjente meg veldig igjen i det første avsnittet 
Sist redigert av Gundrosen : 22-05-09 kl 20:13.
|