|
Sv: Magefettet som ikke vil bort
Er slett ikke alle som klarer å tenke slik. Synes egentlig folk her på forumet er ganske respektløse når det kommer til det. Kan ikke dere respektere at ikke alle er fornøyd med sin egen kropp? Om det er den motivasjonen vi trenger for å holde oss sunne så synes jeg slett ikke det er det verste. Jeg ser på det som veldig motiverende og ha et mål, jeg hadde aldri klart å være på diett om jeg ikke hadde ett konkret mål å se frem mot. Akkurat nå er mitt mål, tilnærmet perfekt fysikk(slik jeg ser det for meg; noe àlà Michelangelo´s David statue) og hvis det er det som skal til for at jeg kommer meg inn i en ny sunnere livstil som med all sannsynlighet vil bedre min livskvalitet i mange år fremover så synes jeg rett å slett ikke det er rett at dere skal komme her å bryte ned min motivasjon med å si at kroppen er bra som den er.
*Edit, ser nå at jeg la opp til et svar ala; "Hva om du aldri oppnår målet ditt da?" Så tenkte jeg kunne svare på det før det kommer.
Og det får jeg rett å slett håndtere når den tid kommer. Slik det er nå så ser det ikke ut til at det kommer til å bli noe problem å komme i den formen jeg vil. Men skulle jeg mot formodning aldri klare det, så kommer jeg faktisk til å ta en operasjon. Sikkert mange som er imot det, men jeg føler faktisk så sterkt for det og jeg er sikker på at vil gi meg den lykken i livet jeg er ute etter. Respekter at alle ikke tenker likt.
|