Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-09, 19:31   #51
Impulsiw
Seniormedlem

Impulsiw sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 58
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Folk er så rare

Har selv gått ned fra 95 kg til 63 kg en gang. Mange sa "gud så tynn du er blitt, nå må du ikke bli tynnere". Men det tok jeg meg ikke nær av i det hele tatt. Tvert imot, jeg tok det som et kompliment, endelig fikk jeg ros for all jobben jeg hadde lagt inn. Klart jeg tok meg bedre ut som slank enn som tykk. Har observert flere venninner som har tatt av en del kilo, og de blir mye flottere å se på. Synes ikke det er noe å stikke under en stol. Ikke at folk synes overvektige er stygge å se på, men klart det hjelper på utseende å gå ned i vekt. Klærne sitter bedre og man ser generelt bedre ut.

Så for mitt vedkommende må folk godt øse over meg med komplimenter når jeg går ned!

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat