Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-09, 19:26   #49
Gundrosen
Juniormedlem

Gundrosen sin avatar

Medlem siden: May 2009
Gundrosen er på en erverdig vei

Sv: Magefettet som ikke vil bort

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Gundrosen: Herregud, hvem døde og utnevnte deg til allmektig innehaver av alle sannheter? Hvis du tror dette er slik verden funker, så bør du komme deg ut av den stygge lille flokken mennesker du omgir deg med. Og da snakker jeg IKKE om utseendet, men om innsiden!
Og du snakker om å trene for å gjøre deg mer attraktiv for damene? beklager, men den nedlatende tankegangen du har både om menn og kvinner får damer til å ta beina på nakken enten du veier 50 eller 150kg!

Ok, det er faktisk såvidt jeg gidder å svare på denne posten, men siden folk her inne tydeligvis ikke klarer å lese så skal jeg si det tydelig en gang til; Jeg trener for å bedre min fysikk og utnytte kroppens potensiale, at det bidrar positivt med det motsatte kjønn ser jeg på som et pluss, men det er absolutt ikke derfor jeg trener. Jeg trener fordi jeg føler meg bedre uten de ekstra kiloene, jeg liker å se muskler komme frem fra det som en gang kun var ett lag med fett. Jeg driter regelrett i om andre synes jeg ser bra ut. Jeg trener for mitt eget velvære alt annet er en bonus.

Jeg har heller ikke påstått å sitte på sannheten ang. alt, men det jeg snakker om her har jeg faktisk peiling på, både teoretisk og praktisk. Men ja det er sant som dere sier, dere jenter bryr dere ikke så mye om utseende, dere er mye lettere å manipulere enn som så. Nå har jeg ungått å nevne dette lenge pga. den negative responsen det alltid bringer frem, men om dere vil vite mer om deres egen psyke og hvordan dere blir tiltrukket av menn så kan jeg anbefale dere å lese "The venusian arts" Jeg kjenner typen på forumet og dere vil sannsynligvis skrike ut om at dette er bullshit og ikke funker, eller gjerne dere bare nøyer dere med å kalle meg kynisk og overfladisk, men jeg har sett det nok ganger i aksjon til å vite at dette faktisk fungerer, jenter er meget kompliserte skapninger, men så lenge du leser deg opp så kan du faktisk få hvem du vil uansett hvordan du ser ut, så det har aldri vært poenget mitt med treningen. Poenget mitt var enkelt og greit at ett bra utseende hjelper deg godt på vei, ingen jenter ser på det som negativt uansett.

@Imse, flott for deg, men den almenne oppfatningen av diett er at det er hardt, det er en grunn til at folk spiser som de gjør. Folk mangler viljestyrke. Jeg synes heller ikke det er "hardt" med diett, jeg har null problemer med å spise meg mett på fett og proteiner istedet for karbohydrater, men det er en grunn til at folk ler og ser dumt på meg når jeg sitter å spiser rent kjøtt(ja jeg overdriver for å få frem poenget mitt) i matpausen mens de andre sitter med brødskivene sine. Om du ikke klarer å se dette så er du rett å slett dum. Sorry, jeg hater å være så direkte, men når du kommer å påstår at det ikke er vanskeligere å være på diett enn å ikke være det så provoserer du bare.

@martine, takk, endelig en som klarer å se det fra min vinkel.

@Kanutten, selvfølgelig, alle skifter preferanser når de snakker med personen, utseende hjelper deg i grunn mest på førsteinntrykket. Men jeg har da aldri påstått noe annet.(når det kommer til jenter; les ovenfor)

Jeg levde mange år og var kjempefornøyd med kroppen min(som da var godt over 100kg), men en gang sier det bare stopp og du begynner å tenke hvordan ting hadde vært med perfekt fysikk, det er der jeg er nå. Jeg skal trene så hardt at kroppen når sitt naturlige potensiale, prøve dette ut, har det en positiv effekt; flott, da var det ikke forgjeves, føles det ganske likt, så skal jeg finne en balanse mellom lykkelig og sunn, selv er jeg såpass glad i søtsaker at jeg vet jeg er lykkeligere feit, men noen ting må rett å slett ofres. Jeg har også merket en såpass mye hyggeligere holdning blandt fremmede etter at jeg tok av de uønskede kiloene at for meg så er det liten tvil om at det å holde seg i form definitivt gir deg en "edge" i sosiale sammenhenger.

Gundrosen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav-karbo Svar med sitat