Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-09, 19:14   #48
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Magefettet som ikke vil bort

HVIS en mann må velge ei dame utifra første inntrykket så tror jeg nok at han velger ei lekker smekker ei. Men JEG har selv erfart at jeg som fyldig er myyye mer attraktiv i lengden enn meg som tynn. Passelig pølse er best, om den er av ku eller hest.... pleide bestemor å si. OG det er jo en undersøkelse som bekrefter at personer med noen kilo for mye er myyyye lykkeligere enn de radmagre.

Personlig vil jeg heller ha en mann med kosemosemage enn en med vaskebrett, de er for fikserte...

OG en annen sak! Hvorfor ikke trives med den kroppen man har mens man er underveis til en lettere variant av seg selv enn å mislike sitt eget kroppsbilde å ha en hverdag som er bare vondvond??

Hvis man IKKE elsker seg selv for den man er, hvordan kan man da forvente at andre skal elske en?? Tror det er det viktige, at man er glad i seg selv for den man er, uansett hvor mange kilo man bærer på...

Gundrosen?? Hvis du har evne til å elske deg selv underveis, uansett vekt i stedet for å elske den personen du skal bli når du er ferdig slanket, så tror jeg du vil få det bedre med deg selv... SAMT ha et mer åpent sinn for andre og deres vekt...