Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-09, 16:07   #299
mossa
Medlem

mossa sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Jessheim
Alder: 57
mossa er på en erverdig vei
Wink

Sv: Hei! Start 20. april

Opprinnelig lagt inn av Hapylady, her.

Jeg hadde jaggu klart å gå opp 0,6 .
I går drakk jeg litt farris. Det er det eneste jeg har tatt som jeg ikke pleier i uka. Lurer på om jeg kan reagere på den jeg??? Siden jeg også går opp i helgene - og det er da jeg også drikker litt farris. Da koser jeg meg også bittelitt med gammeldags baconsvor - men det står at det er 2% salt og 0,5 gram i 100 gram. I den posen er det 45 gram.
Dette er IKKE moro....
Vet at man skal ta det med ro, men det er ikke så enkelt. Kanskje det er mitt problem - at jeg tenker for mye på det - og når jeg står stille eller går opp så får jeg panikk. Det er jo stress som ikke er bra. Hmmmmm...

Har du prøvd å spise mer eller oftere?
vet ikke om du gjør det, men prøv en uke med å notere og regne ut hva du spiser av kraber. Jeg gjør det og jeg går ned! Tar stikk prøver innimellom da, for å se om jeg er i ketose. Har du stiks?
Jeg går aldri sulten, spiser hver 3. time ca, og fordeler karbene mine over hele dagen, fordelt på lavkarbo brød ( nøtte brød) og grønnsaker, fløte, rømme.....
Spiser fett i form av bacon, smør på brødet ( meierismør) mye olje i maten, fløtesauser, fete sauser... Spiser også normat krydder feks. rømme dresssing, tacokrydder, hvitløk etc, uten at det ser ut til å stagnere meg noe særlig.
Dette klarer du, bare du finner nøkkelen for deg!
Måler du deg? Man går inn, selv om man nødvendigvis ikke går ned! Jeg har ikke målt meg, men har gått in 2 hakk på beltet mitt tilsvarende 3,8 cm.
Ikke for å vikrke belærende, men prøver bare å hjelpe med gode råd

Den eneste nedgangen jeg gleder meg over, er vekt nedgangen
mossa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vandlig mat! Svar med sitat