Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-09, 10:50   #38
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Magefettet som ikke vil bort

Opprinnelig lagt inn av Gundrosen, her.

Jeg vil absolutt kvalifisere dietten din som hardt. Det er kun et fåtall personer som har viljestyrke nok til å holde seg på en slik diett over tid. Hvis det funker bra for deg så er det knallbra Photobscura

Du er en diplomatisk mann i alle fall, Gundrosen. Det skal du ha
Jeg tror ikke viljestyrke har noe med det, jeg tror det handler om vilje -til et bedre liv, og at det handler om avhengighet. Om jeg slår kneet hardt inn i en bordkant vet jeg at det gjør vondt, akkurat som at dersom jeg spiser en masse brødskiver e.l, så vet jeg at det vil føre til store ubehag for meg -derfor gjør jeg det ikke. En annen ting er at det blir en vane når man har holdt på en stund også.

Og jeg føler meg veldig komfortabel i min egen kropp og med mitt eget utseende. Men, ja, du er nok inne på noe der -det kommer gjerne med alderen

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat