Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-09, 06:56   #37
Gundrosen
Juniormedlem

Gundrosen sin avatar

Medlem siden: May 2009
Gundrosen er på en erverdig vei

Sv: Magefettet som ikke vil bort

Hehe, vi har nok kanskje litt forskjellig bakgrunn og motivasjon bak trening og kosthold iallefall Og ja, det kan godt stemme at du er naturlig vakker, det er nok av dem, desverre er ikke alle så heldige.

Jeg vil absolutt kvalifisere dietten din som hardt. Det er kun et fåtall personer som har viljestyrke nok til å holde seg på en slik diett over tid. Hvis det funker bra for deg så er det knallbra Photobscura

Jeg ser heller ikke på det som veldig "hardt" akkurat det å være på diett, jeg synes faktisk de fleste måltidene jeg spiser går rimelig raskt og greit å lage(og ikke minst smaker veldig godt), det som er vanskelig er å holde seg unna fristelser. Men så er jeg en som tidligere levde for sjokolade og søtsaker da :P

Jeg liker også å høre at du trener for andre ting enn utseende, det finnes jo unektelig mange gode grunner for å trene bortsett fra det å se bedre ut, men det er kanskje slike ting som kommer litt senere i livet. Jeg er enda ganske ung og på et punkt hvor det å ta seg bra ut gjerne er litt viktigere enn hos majoriteten på forumet og det er helt greit det, får bare tilpasse meg etter forholdene.

Uff, denne tråden sklei ganske greit ut, men det var godt å få det ut og få diskutert litt med mennesker som tydeligvis har andre synspunkter enn meg

Gundrosen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav-karbo Svar med sitat