|
Sv: Dette funker jo ikke?
Opprinnelig lagt inn av Eva65, her.
Det er jo ikke rart at du ikke kan spise stort mer , du har jo tatt stort sett alt med fett 145,6 gr og bare
karbo pluss bare 69,1 gr proteine
Dette stemmer ikke med ketolysekuren. for lite karbo litt for mye fett og for lite proteiner.Var inne på mat på data og la inn maten din og kom til dette resultatet.
Jeg setter sammen maten på en helt annen måte, men der gjør vi jo alle forskjellig.
Sånn ser min liste ut idag, når det gjelder 100 gr seterrømme og 50 gr fløte så kokte jeg rømmegrøt av det,derfor så stor porsjon med reker for å få opp protein.
2 stk fiberrik med solsikke
2 stk kokt egg
250gr tomat
30 gr paprika
50 gr isbergalat
15 gr seterrømme til dressing
300 gr kokte reker
30 gr kalkun røkt pålegg
100 gr seterrømme
50 gr fløte
Pluss ketolysetablettene
Dette ble : 1150 kal, 100,1gr protein, 76,5 gr fett og 14,7 gr karbo.
Mer klarer ikke jeg å få i meg om dagen.
Sendte spørsmål til Torkild 1 uke etter at jeg begynte på kuren med hele dagslisten med mat som var nogenlunde lik den her om hvordan om hvordan sammensettingen så ut . Han svarte meg at den så fin ut , men vist jeg ikke gikk ned ville han ha kuttet ut et egg. Nå spørs det jo hvor mye en veier og da ,men jeg veide da 110 kg. Gikk ned 5 kilo de første 14 dagene, har veiedag igjen imorgen.
Kaloriene bryr jeg meg ikke om ,men de står nå der når en legger maten inn, derfor tok jeg med det.
Dette er et svar på Mistrals innlegg over.
En rask regning, og jeg kommer over 22 karbo i det du har spist.
Fiberrik er i gjennomsnitt 3,7 g karbo i hver bit. (37g karbo pr 100g)

|