Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-09, 01:12   #59
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Dette funker jo ikke?

Men det jeg ville fram til er dette sitatet: "Rent fysiologisk så er det ikke nødvendig å telle kalorier for å gå ned i vekt, kroppen styer dette selv så lenge den ikke er i en "fettlagringsmodus." Å fokusere på kalorier, synes jeg skaper en usunn holdning til kropp og helse."

Alle både ketolyse, skaldeman og flere fokuserer så vidt jeg vet på at når du kutter karbene og tilfører fett er det så og si umulig for kroppen å utnytte fettet til lagring, fordi det er insulinet som forårsakes av mye karbohydrater som sørger for fettlagringa.
Dersom man legger på seg på dette kostholdet spiser man enten for mye karber, eller man spiser så lite totalt at kroppen går i sparemodus.