Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-09, 00:02   #36
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Magefettet som ikke vil bort

Hehe, jajah, jeg ser det er store kulturforskjeller . Jeg tror vitterlig vi vanker i forskjellige verdener, og det er greit.
Jeg må da være noe inne i granskauen vakker da jeg aldri har hatt problemer med draget, uansett størrelse, men det er helt greit for meg

Jeg lurer også litt på hva du mener med hard diett jeg, da. Jeg spiser etter forholdene 0-5% kh, ca 15-20% protein og 80% fett. Noen kan anse det som hardt, jeg bare kjenner -åj, nå var jeg sulten, ja da er det vel bare å smekke sammen noe mat og spise. Hardt? Tjæææ. Men det funker i alle fall for å holde vekten langt nok nede sånn at jeg slipper å få LADA og ta insulinsprøyter resten av livet, å holde migrenen unna sånn at jeg faktisk kan være ute i sola og lese bøker og se film, og holde allergien i sjakk så jeg kan snuse inn vårlufta og kose med katten min. Ja, og så blir jeg slank da, det er jo også helt kult, jeg har mindre å bære på, det er lettere å finne klær, og så videre, men det var jammen på mitt slankeste at jeg ble singel, gitt

Ja, og så jeg tar noen skikkelig harde gåturer rundt i kvartalene og løfter noen skikkelig tunge vinglass nå og da.

Sorry, dette ble litt fjåsete, men jeg synes denne tråden ble riktig så festlig.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat