|
Sv: Magefettet som ikke vil bort
Opprinnelig lagt inn av Bulldog, her.
Denne tråden skled ut, gitt...
På en hard diett og et hardt treningsprogram så føler man seg ikke bedre etter et par uker, man føler seg ganske jævlig. Kroppen fikser ikke begge deler.
Merkelig, jeg har kjørt på med mitt livs hardeste treningsprogram, sammen med den strengeste dietten jeg har vært på og jeg føler med utrolig. Kjempemye energi til overs, føler meg lykkelig, nesten euforisk til tider.
Men for all del, alt med måte, ikke press deg for langt. Ta gjerne en uke å se hvor hardt du kan presse deg, kjenner du at det blir for mye så trapper du heller ned.
Men jeg ser gjerne at du kommer med fakta på hvorfor det ikke skal fungere med et hardt treningsprogram sammen med en hard diett, jeg har lest et par tidligere poster av deg og så at du linket til t-nation. Om det er noen som kan anbefale skikkelige harde treningsprogram sammen med de tøffeste diettene så er det gutta på t-nation. Du kan jo f.eks. sjekke ut time carbed diet, om jeg ikke tar helt feil så linkes det til et rimelig hardt treningsprogram sammen med den dietten(som forøvrig er en variasjon av den dietten jeg er på nå)
Mitt treningsprogram og kosthold er utarbeidet i samhold med min osteopat, som absolutt kan anbefales om du har råd til det. Jeg foretrekker å gå til osteopat fremfor personlig trener, rett og slett fordi jeg har et så godt forhold til min osteopat, men personlig trener er kanskje mer gunstig om du ikke har noen tidligere skader du sliter med.
@Vibeke-67, Jeg er helt enig med deg, jeg velger som sagt alltid ei jente med personlighet foran ei med utseende, men alle er ikke ute etter det samme, og den kalde sannhet er desverre at flertallet(iallefall av gutter) er ute etter ei med best mulig fysikk.
Sist redigert av Gundrosen : 21-05-09 kl 23:02.
|