|
Sv: Dette funker jo ikke?
Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.
Dere som sier at Torkil ikke sier noe om kalorier kan umulig ha lest boken. Der står det både at forbrenning og inntak må være et regnestykke som går i minus. Og det står også forslag til ulike dagsmenyer som ikke ligger på veldig mange kalorier pr dag hvertfall. Og i tillegg noen forslag til tiltak om man ikke går ned i vekt, deriblant å redusere kaloriinntaket ned mot 1000 (!) kcal daglig en periode. Jeg lånte selv bare boka på biblioteket så jeg kan ikke referere til sidetall, men det bør jo noen andre her klare?
Du har helt rett , 1200 til 1400 kal pr dag , selvsagt er det induviduelt.
Jeg klarer ikke komme opp i det , se på menyen min over, jeg klarer ikke spise mer enn at jeg blir mett . Setter man sammen maten riktig kan det bli mye mat om dagen, jeg fordeler dette på 4 måltider. Det er riktig at en kan gå litt ned en kort periode vist ikke vekten vil ned. Står i boken at du kan redusere karboinntaket ned til 10 gr en 2 til 3 dager hvist vekten står still, men ikke lenger.Se lenger oppe på et annet innlegg fra meg hvad svar jeg fikk på en meny jeg sendte til Torkil.
Det er noen som mener det er å sulte seg ,men kan jo ikke sitte å true i seg når en ikke orker mer..
|