Vis enkelt innlegg
Gammel 21-05-09, 21:13   #32
Vibeke-67
Seniormedlem

Vibeke-67 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 58
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Magefettet som ikke vil bort

Sitat:

Og fakta er at vakre jenter ofte kan velge og vrake, nå er kanskje ikke bare trening/diett alt som skal til, men alle kan øke sjansene sine med det motsatte kjønn KRAFTIG med å komme i sin toppform.

Du har helt sikkert rett - men hvem er det hun egentlig øker sjansene på? Husker før jeg traff min nåværende kjæreste, gikk jeg mye ut med ei venninne. Denne venninna var ganske så populær blant gutta, og kunne bare plukke de hun ville fra dansegulvet. Hun var slank og veldreid og visste å vise seg fram. Selv hadde jeg null interesse av å bli kjent med disse gutta. Ikke at jeg var så overvektig, men myke og runde former hadde jeg mer enn nok av, ikke noe vaskebrett på magen her nei. Men hvis de bare var på utkikk etter det ytre mistet jeg raskt interessen.
Det var derfor jeg la merke til kjæresten min nå. For han så meg, øynene mine. Og var interesse i mitt indre. Ikke det at utseende ikke teller, men det er ikke det vesentligste. For meg var i alle fall disse guttene bare tomme folk jeg ikke gadd å bli kjent med.

Sist redigert av Photobscura : 21-05-09 kl 23:53. Årsak: Fikset quote
Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat