|
Sv: Magefettet som ikke vil bort
@Carisma, Kunne ikke vært mer enig, det er ingenting som er verre enn gutter som kun går rundt og flexer og prøver hardest mulig å vise frem kroppen sin. Selv bryr jeg meg ikke om den slags, da er jeg mye mer opptatt av klær og mote, og det er ingen tvil om at fine klær kan gjøre opp for en ganske slapp fysikk. Nei for meg så ligger det dypere ting enn som så bak treningen. Jeg kan fint innrømme at jeg lenge hadde komplekser med min egen kropp, men etter at jeg har komt i gang med trening og diett å tenker jeg nesten ikke på det. Det er selvfølgelig alltid mulig å se bedre ut(og jeg trener hardt mot det) men sånn i grunn så er jeg ganske fornøyd med min egen kropp nå. Jeg snakker aldri om det med mindre jeg treffer på jenter som jeg ser helt klart har en felles interesse for det. Men nå skal det nevnes at jeg er ganske godt belest innenfor "social dynamics" og har en rimelig grei forståelse over hvordan jeg skal håndtere verbal kommunikasjon 
Det er faktisk helt sant at jenter ser på mye mer enn kun det fysiske, men jenter har det i bakhodet og det er en grunn til at folk fortsatt sier sånn "Hvordan i huleste klarte han feite mannen der å få hun hotte dama" Folk blir overrasket og det var vel egentlig bare det som var poenget mitt, at det ikke er normalt.
|