Vis enkelt innlegg
Gammel 21-05-09, 19:45   #27
Gundrosen
Juniormedlem

Gundrosen sin avatar

Medlem siden: May 2009
Gundrosen er på en erverdig vei

Sv: Magefettet som ikke vil bort

@Ignite, Alle har kanskje egne preferanser, men det er grunn til at vakre folk blir oppfattet som vakre av den store allmenheten, det har rett og slett med hvordan menneskene oppfatter "vakkerhet". Selvfølgelig finnes det unntak, men jeg jeg snakker om flertallet.

Og fakta er at vakre jenter ofte kan velge og vrake, nå er kanskje ikke bare trening/diett alt som skal til, men alle kan øke sjansene sine med det motsatte kjønn KRAFTIG med å komme i sin toppform.

@Fetpåmidten, hehe, jeg foretrekker selv når folk er ærlig mot meg, så jeg prøver bare å gjøre det samme tilbake. Ellers må jeg si du hadde et meget bra svar

Selv så har jeg bare trening/diett som en liten interesse i min hverdag, jeg har 100% fokus på det der og da, men ellers tenker jeg lite på min egen kropp og det å komme i form, jeg har ting som er mye viktigere i livet.

Men for all del, jeg er veldig opptatt av kroppslig perfeksjon, og det ligger alltid i bakhodet. Jeg har lyst til å få maks utav den kroppen jeg har fått. Og som en bonus vil det sannsynligvis gi meg lengre levetid og gjøre livet lettere og kjekkere å leve.

Ang. en fremtidig kone, så er det ikke nødvendig for meg at hun er veldig veltrent, men jeg ser gjerne at hun støtter meg mot mine mål ang. trening, jeg tror faktisk helt seriøst jeg aldri kunne vært sammen med ei som spiste på mc donalds hver dag og som ga regelrett faen i kroppen sin. Men jeg kunne gjerne funnet ei som var klar for å bedre sin livstil og hjulpet henne godt på vei.

@Photobscura, Ja, jeg er nok rimelig overfladisk på akkurat det område, for ærlig talt så trener jeg og spiser sunt mest for utseende sin del. Helse er en kjekk bonus, men hadde det ikke hatt noen effekt på hvordan utseende mitt forandret seg så hadde jeg heller spist sjokolade og pizza hver dag og heller levd et par år mindre.

Og nei, jeg tror ikke jenter kommer springende om jeg får meg en veltrent og bra kropp, men det vil unektelig telle som et pluss om jeg en gang treffer ei jente jeg liker. Så lenge du ikke har for mye muskler og kun ser veltrent og sunn ut så tror jeg det er svært få jenter som ser på det som negativt

@Carisma, Ja, de streber kanskje etter det, men hvor ofte ser du egentlig en feit slask sammen med ei flertallet i samfunnet vil oppfatte som svært attraktiv? Det skjer absolutt, men da har de gjerne litt mer penger enn folk flest

Gundrosen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav-karbo Svar med sitat