Vis enkelt innlegg
Gammel 21-05-09, 18:53   #24
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Magefettet som ikke vil bort

Nei veitu hva, Gundrosen! Dette er triste saker, og det er faktisk mest trist i ditt henseende, av to grunner:

Sitat:

Og det er jo ingen tvil om at jeg ikke hadde trent/gått på diett om jeg allerede var fornøyd med kroppen min.

Så det er bare tjukkaser og folk med dårlig selvbilde som bør trene og gå på diett? Du vet at diett kommer av ordet "dieta" som betyr livsstil? Denne type endringer er for livet, og det handler om helse også, ikke bare utseende.

Sitat:

Og ikke for å være frekk eller noe, men de jeg kjenner som foretrekker ei jente med såkalt "kosepute" er som regel de som har litt ekstra og bære på selv, ikke det at det er noe galt i det, men selv så liker jeg at alt er rimelig stramt og fint, og jeg håper at en gang i nær fremtid så er fysikken min på et punkt hvor jeg kan forvente å finne meg ei jente med det jeg ser på som "den perfekte fysikk".

Jamen du er frekk! Du drar jo alle over en kam, dette er, som Trillian sier ganske endimensjonalt, og om du tror at jenter kommer til å like deg bedre, og at den rette dukker opp bare du får den kroppen du tror du må ha for å tiltrekke henne, ja, da har du satt livet ditt på hold, min gode mann.

Jeg f.eks, har motsatte preferanser av hva Trillian, jeg liker tynne deilige råkkegutter, gjerne litt skrapa og anemiske og langhåra og skjeggete. Men det betyr ikke at det er en sånn jeg kommer til å ende opp med til slutt.
Jeg har forresten aldri hatt dét problemet at jeg ikke har kunnet tiltrekke meg de mennene jeg har ønsket oppmerksomhet fra, om jeg så har veid rundt hundre eller nå som jeg er forholdsvis slank.
Som eksen min sa; Det er ikke hvor stor kroppen din er som betyr noe, det er hvordan du bærer den!

Og uansett; Helse foran struttepupper og stram mage

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat