Vis enkelt innlegg
Gammel 21-05-09, 18:07   #21
trillian78
Seniormedlem

trillian78 sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 47
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Magefettet som ikke vil bort

Jeg syns Grovsnus sin kommentar var helt på sin plass og veldig positiv og hyggelig jeg da. Hovedpoenget er vel kanskje at diett og trening først og fremst være noe man gjør for eget velværes skyld, og ikke først og fremst fordi man skal se bra ut for andre.

Sitat:

Og det er bygget inn i oss at personer som ser tynne/veltrente ut blir oppfattet som mer tiltrekkende.

Tja... Det er vel heller sånn at hva som oppfattes som tiltrekkende er ganske forskjellig fra person til person. Heldigvis. Dessuten er det store kulturelle variasjoner mht hva som oppfattes som attraktivt i et samfunn. Selv foretrekker jeg en mann med en litt myk og god mage framfor en som er overtrent. Og det er en preferanse som var der også før jeg begynte å legge på meg og ble tjukk. Så jeg vet ikke helt om den teorien din holder helt vann.

Sitat:

men selv så liker jeg at alt er rimelig stramt og fint, og jeg håper at en gang i nær fremtid så er fysikken min på et punkt hvor jeg kan forvente å finne meg ei jente med det jeg ser på som "den perfekte fysikk".

Ikke for å tråkke på dine tær altså... Men her fremstår du som noe endimensjonal og nesten litt komisk. Hva skjer den dagen en av dere plutselig ikke har "den perfekte fysikk" lenger?