|
Sv: Dette funker jo ikke?
Opprinnelig lagt inn av LilleM0r, her.
Hvis du har prøvd dette samt spist over 100 g karbo 17. mai i løpet av 10 dager, vil jeg si at du faktisk ikke har holdt ketlysekuren.
Jeg var visst litt utydelig der. Langhelgen var før jeg begynte på ketolyse, men mens jeg ellers spiste "generell lavkarbo". 17. mai er den eneste utskeielsen jeg har hatt på disse 10 dagene.
Opprinnelig lagt inn av Fetpåmidten, her.
Det kan virke som du ikke har kommet helt til optimal fettfrigjøring enda, i og med at du ikke blir mett. Det som bestemmer om du er mett eller sulten, er hvor mye energi som er tilgjengelig for kroppen. Dette bestemmes av hva du spiser og hvor mye energi som frigjøres fra fettlagrene dine. Fettfrigjøringen er ofte ikke helt oppdatert før etter ca 4 ukers tid i ketose.
Dette (og resten av innlegget ditt) var interessant. Kanskje det er her hunden ligger begravet? Jeg har vært inn og ut av ketose lenge (på "generell lavkarbo" med en del utskeielser), men jeg har neppe vært i ketose i fire uker i strekk siden høsten 2007.
Opprinnelig lagt inn av Ivory, her.
Hei Jeg teller ikke noenting, og jeg veier ikke maten. Holder meg bare til lite karber og mye fett og proteiner.
Det er dette jeg har gjort også, det jeg kaller "generell lavkarbo", men jeg går altså ikke ned i vekt på denne måten og så snart jeg skeier ut litt går jeg opp, så totalen blir en sakte, men sikker vektøkning.
Jeg lover å smøre meg med tålmodighet og ikke gi opp ennå, jeg hadde bare inntrykk av at de fleste gikk mest ned i begynnelsen og er litt overrasket over at vekta står helt fullstendig stille med så lite karbo som 15 gram pr dag.
|