Vis enkelt innlegg
Gammel 21-05-09, 14:47   #39
Eva65
Medlem

Medlem siden: May 2009
Eva65 er på en erverdig vei

Sv: Dette funker jo ikke?

Opprinnelig lagt inn av Ivory, her.

Hei Jeg teller ikke noenting, og jeg veier ikke maten. Holder meg bare til lite karber og mye fett og proteiner. Jeg trimmer litt innimellom, og da går jeg runder på 10-15 km. Drikker mye vann, men hvor mye vet jeg ikke sikkert. Har bare en flaske jeg fyller flere ganger daglig. Dette funker for meg, og i dag kom jeg inn i enda ei bukse til! Det er generelt for mye karber i kostholdet hos de fleste i dagens samfunn. Det blir brukt mye som "fyll" i alle retter. Dette kan umulig være bra! Flere jeg har hørt om med diabetes må endre medisinering eller slutte helt, etter å ha gått på karbfattig kosthold en stund. Selv har jeg ligget høyt, oppunder 6 eller rundt 6 i blodglukose, og nå ligger jeg på rundt 4,3-4,5. Det burde strebes etter et karbfattig kosthold hos alle! Ved å ligge høyt i blodsukker i lang tid, og ha store svingninger, kan man få mange uheldige senvirkninger som bl. a. går på syn, sirkulasjon og nerver. Ingen ønskesituasjon det...

Er helt enig med deg , men har gått på dette her i bare 3 uker derfor veier jeg maten og passer på karbo.så får jeg nok fingerfilingen på det etterhvert.

[SIGPIC][/SIGPIC]
Eva65 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse.no Svar med sitat