Vis enkelt innlegg
Gammel 21-05-09, 11:51   #13
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Dette funker jo ikke?

Opprinnelig lagt inn av Eva65, her.

Hallo. 2000 kal er for mye på ketolose. Torkil lege anbefaler 1200 til 1400 kal om dagen .
2000 kal er jo omtrent det man skal ha i seg uten og slanke seg vist man ikke trener mye.

Det er jeg ikke enig i, men hver sin mening. Jeg lå på mellm 3000 og 4000 kcal da jeg slanket med med Skaldeman, og raste ned 10 kg på 8 uker uten å trene. 1200 kcal er sultgrense, spør du meg. Til og med Grete Roede anbefaler oppimot 2000 kcal daglig nå for slankere. Da jeg gikk på GR-kurs i 2005 fikk jeg beskjed om å ligge på 2200 kcal i døgnet av kurslederen ...

Jeg er også uenig i at de som skal ned noen få kg ikke kan slanke seg med et ketolysekosthold. Jeg ser Torkil anbefaler det til de som skal ned mer, men skjønner ikke hvorfor. Etter min mening har ALLE slankere og også de som ikke skal ned i vekt, godt av et slikt kosthold.