Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-09, 12:00   #28
Mezzo
Nytt Medlem

Medlem siden: Mar 2009
Mezzo er på en erverdig vei

Sv: Legen sa at han ikke hadde gode erfaringer med Eurodietten

Mine erfaringer med hvike produkter som er gode
(dette er subjektivt slefølgelig)

Chocho Cereals er kjempegod , den kan du kjøpe masse av. Genial til frokost.Du varmer opp en kopp med skummet melk å blander en pose i den . mmmm bedre enn blåbær.

På jobb\skole bruker jeg å ta med en "sjokolade bar " den beste er Vanilje karamel (smaker veldig likt som Hobby) måltid 2 blir Sjokolade kjeks 1 pk . De er litt tørre men smaker ok , Med litt drikke (kaffe , te vann eller tab xtra cola zero pepsi max cola light og Sprite zero) glir de ned lett . da er du dekket til middag.

Den beste middags retten i min bok er coscos , smaker kjempe godt. Jeg spiser også en del paella, ikke så god som coscos men funker med litt salt å pepper.

Jeg styrer unna alle suppene

pannekakene funker (særlig med kanel oppi røra) og omeletten funker også.

Men en dag me diett for meg består i Chocolate cereals, Chocolate kjeks, en sjokolade bar coscos og eventuellt enda en coscos eller choco cereal til kvelds.

En god tillegsrett du enkelt kan lage: Kjøpe masse sopp i ymse slag ( bland gjerne boks sopp også ) ..

surr litt løk , hvitløk, purreløk ,sopp, mos noen tomater med litt melk ( eventuellt ta en spiseskje med tomatpurre å spe den med melk) surr dette sammen i en teflon panne å gjerne kryddre valgfritt ( jeg synes grillkrydder funker)

Vips så har du en "gryterett som smaker godt"
I tilegg koker du blomkål broccoli og hvis du ønsker det , ferske asparges. som side dish

Jeg har funnet ut at ved å spise rikelig med Broccoli å Blomkål setter du fart på fett brenningen , jeg slutta å spise det en periode å da gikk det treigere, med en gang jeg starta å spise det igjen skøyt vekt nedgangen fart igjen. + det er veldig godt for fordøyelsen =)

Spis Grønsaker om dagen , da blir det godt i magen =)

Super middag, du kan gjerne spsie denne retten to dager dagen.

bare pass på at samlet vekt på løk å tomat blir under 250 gram.

jeg har gått ned 14 kilo på 7 1/2 uke =) å var i fase 1 kun 3 1/2 uke.

Lykke til videre

Sist redigert av Mezzo : 20-05-09 kl 12:07.
Mezzo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat