Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-09, 10:58   #3
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Magefettet som ikke vil bort ...

Jeg er helt enig med Carisma her!
På grunn av tull med blodsukkeret så gikk jeg opp halvparten av det jeg hadde gått ned for over to år siden, og i fjor sommer veide jeg nesten nitti kg, likevel ga jeg jamnt faen, og kjøpte meg mitt livs første bikini, men jeg kjøpte også en liten søt shorts i stedet for bikinitruse, og plaska rundt i havet hele sommeren.
Det var damer som var en halv gang større enn meg som villig slengte bikinitoppen og bød fram hva naturen hadde gitt dem rundt på svabergene, så jeg følte meg ikke så alene i flesket mitt . Dessuten var jeg der som regel med min daværende kjæresten med sine 183 cm (jeg er 167) og knappe søtti kg, så vi var sikkert et vakkert par
I sommer skal jeg fortsatt løpe rundt på øyene (har ikke råd til badeferie, så det blir som alltid øyene i Oslofjorden) i bikini; over ti kg lettere, men denne gangen med en flabby i stedet for stor mage

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat