|
Sv: Folk er så rare ...
Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.
Jeg har stort sett bare hatt positive opplevelser, men så bor jeg langt fra tjukke slekta, heldigvis kan man kanksje si 
Jeg har nemlig en ganske stor familie, og bortsett fra mine nærmeste (mor, far og søstre), så har jeg alltid blitt tillagt ganske overdrevne følelser for min egen overvekt som jeg har slitt med siden skoledyktig alder (mens jeg nå er mer eller mindre slank), og jeg får nesten inntrykket av at tanter og gammeltanter og inngifter tror at det er mitt livs største sorg :rolleyes;, og antar dermed at den største lykke i verden er å få positive kommentarer om kroppstørrelse. Jeg føler meg heller redusert på andre måter når sånne situasjoner oppstår, for det er nesten som om dette er overordna hvordan jeg har det, hva jeg driver med for tiden og om jeg trives med det. Sukk!
Er helt med deg på den, Photobscura! Jada, vår største lykke i livet er å bli tynne, og vi kan ikke bli lykkelige før vi er tynne... Det betyr ikke noe om man har snill kjæreste/mann, man driver med noe man trives med og er et godt menneske, dersom man ikke er slank... Underlig verden vi lever i!
|