Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-09, 14:49   #3
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Folk er så rare ...

Jeg har stort sett bare hatt positive opplevelser, men så bor jeg langt fra tjukke slekta, heldigvis kan man kanskje si
Jeg har nemlig en ganske stor familie, og bortsett fra mine nærmeste (mor, far og søstre), så har jeg alltid blitt tillagt ganske overdrevne følelser for min egen overvekt, som jeg har bært på siden skoledyktig alder (mens jeg nå er mer eller mindre slank).
Og jeg får nesten inntrykket av at tanter og gammeltanter og inngifter tror at det er mitt livs største sorg , og antar dermed at den største lykke i verden er å få positive kommentarer om kroppstørrelse.
Jeg føler meg heller redusert på andre måter når sånne situasjoner oppstår, for det er nesten som om dette er overordna hvordan jeg har det, hva jeg driver med for tiden og om jeg trives med det.
Det forlater en med en følelse av endimensjonalitet, og er mer trist enn hygglig, og fører til at jeg prøver å unngå situasjoner som konfirmasjoner o.l fordi jeg bare ikke orker alt det overfladiske pjattet. *Sukk*!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat